1336 CM Almere
Dankzij de VoIP-telefooncentrale in de CuraTec Cloud zijn alle functionaliteiten van de ouderwetse telefooncentrale beschikbaar, aangevuld met de flexibiliteit van een mobiel toestel, zonder dat u daarvoor iets hoeft aan te schaffen. We bieden een betrouwbare, flexibele en eenvoudige oplossing die beschikt over alle functionaliteiten die u gewend bent. U kunt eenvoudig op- of afschalen en uw (mobiele) toestellen eenvoudig en stapsgewijs integreren. Daarnaast hanteren wij een maandelijks tarief dat gebaseerd is op het aantal lijnen dat u naar buiten heeft, ongeacht het aantal interne toestellen. Zo betaalt u nooit te veel.
Bij gebruik van de cloud heeft u geen onderhoudscontracten, geen softwarecontracten, geen licenties maar u bent wel altijd up to date met uw cloud oplossing.
De wijze waarop wij invulling geven aan onze Cloud Telefonie is echt gericht op de Zorg. CuraTec weet als geen ander wat er allemaal speelt aan ontwikkelingen in de ICT en in de zorg. Met onze Cloud Telefonie spelen wij hierop in, door een betrouwbare, flexibele en eenvoudige oplossing te bieden. U beschikt over alle functionaliteiten die u gewend bent, kunt eenvoudig uitbreiden of afschalen en uw (mobiele) toestellen eenvoudig en stapsgewijs integreren.
Het maandelijkse tarief van CuraTec Cloud Telefonie is gebaseerd op het aantal lijnen dat u gebruikt naar de buitenwereld toe, en niet op het aantal aangesloten toestellen die u gebruikt binnen uw organisatie. U betaalt dus geen extra kosten voor een toestel erbij, of de toestellen die gekoppeld zijn aan diensten. Verder heeft u geen voorinvestering, geen licenties en geen softwarekosten. Wel kunt u gewoon maandelijks veranderingen doorvoeren of eenvoudig opzeggen.
De Cloud van CuraTec heeft een bijzonder hoge beschikbaarheid van maar liefst 99,98%. Dat is 15 keer hoger dan de eisen die aan uw ontruimingsinstallatie worden gesteld. Mocht er toch iets gebeuren, dan schakelen wij uw nummers tijdelijk over naar b.v. een mobiel.
Onze oplossing beschikt over alle belangrijke functionaliteiten die ook daadwerkelijk gebruikt worden zoals groepsschakelingen, in- en uit groepen schakelen, presence, voicemail, wachtrijen, keuzemenu’s, rapportages, goede bedienpost, etc. Geen “kerstboom” aan functionaliteiten waardoor zelfs de eenvoudigste functionaliteiten lastig te bedienen zijn, maar eenvoud en gebruiksgemak.
Uiteraard gaan wij ervan uit dat onze oplossing u bevalt, maar omstandigheden kunnen veranderen. Daarom zit u niet tot in lengte van dagen vast aan deze oplossing. Uitbreiden kan altijd en na een jaar kunt u ook verminderen of op elk gewenst moment stoppen.
Geen onderhoudscontracten, geen softwarecontracten, geen licenties maar wel altijd up to date. Geen contract betekent ook dat u er geen omkijken naar heeft. Als u mobiele toestellen wilt integreren die ergens anders onder contract staan is dat voor ons geen probleem. Wij integreren mobiele toestellen van alle providers maar verzorgen zelf ook mobiele abonnementen tegen scherpe tarieven.
Het kan zijn dat u, i.v.m. verbouwingen, uitbreidingen, tijdelijke huisvesting of iets dergelijks, gedwongen bent om te kijken naar uw telefonie. Er zijn flinke investeringen nodig om het bestaande systeem uit te breiden of geschikt te maken. En wat nou als het eigenlijk niet meer voldeed aan uw wensen. Of u heeft gewoon geen zin in een groot project?. Vaak is het huidige systeem ook nog niet afgeschreven. Maar dat maakt voor ons niet uit.
Wij integreren namelijk onze Cloud eenvoudig met uw bestaande systeem tot één oplossing. Geen desinvestering en geen haast dus. U kunt vervolgens in kleine stapjes volledig migreren naar onze Cloud wat vaak al direct een kostenbesparing oplevert.