Service, Onderhoud en Beheer
Voor de goede werking van uw nieuwe zorg- en/of telefoniesysteem is het van belang om afspraken te maken over service, onderhoud en beheer. In overleg met u, kunnen we hier gezamenlijk een goede invulling aan geven.
Voor storingen of ondersteuning van het gebruik van onze diensten kunt u contact opnemen met de Servicedesk:
telefoonnummer: 088 287 28 27
email: servicedesk@curatec.nl
Service en Onderhoud
Door goede afspraken te maken over o.a. het afhandelen van storingen, weet u precies waar u aan toe bent. Het is bij ons mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten die precies aan de wensen van uw organisatie voldoet. Zo worden bijvoorbeeld afspraken gemaakt over de responsetijd en kan materiaaldekking opgenomen worden in de overeenkomst.
Ook kunnen er afspraken gemaakt worden over preventief onderhoud. Door uw systemen bijvoorbeeld op jaarbasis door ons te laten controleren, worden mogelijke problemen tijdig onderkend. Er wordt niet alleen gekeken naar de functionele werking, maar ook worden o.a. de systeemonderdelen nagelopen en de accu en noodstroomvoorziening gecontroleerd.
Actieve monitoring
CuraTec past voor haar klanten actieve monitoring toe van de netwerkcomponenten, telefonie- en zorgsystemen. Hierdoor kunnen eventuele problemen worden gesignaleerd nog voordat de gebruikers hier hinder van ondervinden. Veelal kunnen deze problemen op afstand worden verholpen.
Beheer
CuraTec kan, indien gewenst, een deel van- of al uw beheerwerkzaamheden voor u uitvoeren. U kunt hierbij o.a. denken aan programmeerwijzigingen van namen, toestelnummers, oproeptabellen, etc. Dit kan op ad-hoc basis of op basis van een beheerovereenkomst op maat.
U bepaalt zelf in welke mate u zaken wenst uit te besteden en wat u in eigen beheer wilt houden. Zo houdt u zelf de regie in handen, maar heeft u wel de beschikking over onze deskundige medewerkers.