CuraTec Cloud Telefonie

banner cloud telefonie

CuraTec Cloud Telefonie staat voor betaalbare en betrouwbare telefonie, indien gewenst speciaal op maat gemaakt voor uw organisatie.

Bedrijven en instellingen zijn kritisch en veeleisend als het om hun bereikbaarheid gaat, en terecht! Daarom werkt CuraTec met een solide en flexibel VoIP platform met een bijzonder hoge beschikbaarheid van maar liefst 99,98%. Daarnaast wordt ons VoIP platform voortdurend verder ontwikkeld en uitgebouwd en daar plukken onze klanten de vruchten van.

Voor onze Cloud Telefonie betaalt u niet per gebruiker maar per kanaal (“Pay-per-line”). Dit houdt in dat als uw organisatie veel toestellen en relatief weinig telefoonverkeer heeft, zoals vaak het geval in o.a. de zorgsector, u met deze optie vele malen goedkoper uit bent. Pay-per-line kan worden afgenomen op basis van het aantal gelijktijdige externe gesprekken die uw organisatie wenst. Het aantal interne gesprekken is altijd onbeperkt.

Via CuraTec Cloud Telefonie belt uw organisatie zakelijk, op een manier die het beste bij uw organisatie past. Daarnaast heeft u de beschikking over alle functies die u nu, of in de toekomst, nodig heeft.

Onze cloud telefonie is gebaseerd op het aantal kanalen naar de buitenwereld i.p.v. op het aantal gebruikers. Het aantal gebruikers is onbeperkt. Ideaal voor bijvoorbeeld (zorg)organisaties die veel intern bellen, met diensttoestellen werken of juist weinig bellen. Maar ons platform biedt ook een passende oplossing voor organisaties die veel (inter)nationaal bellen.…

De cloud telefonie omgeving beschikt over alle functionaliteit die u gewend bent. Standaard inbegrepen zijn groeps- en bereikbaarheidsfaciliteiten, ACD functionaliteit en een bedienpost. Uitgebreide rapportages zijn standaard m.b.t. bereikbaarheid en kosten.

SIP Trunk
Heeft u een andere applicatie voor telefonie of wilt u uw bestaande telefooncentrale blijven gebruiken? Dan kunnen wij uw applicatie of centrale koppelen met ons eigen platform. Uniek is de mogelijkheid om een “on premise PBX” naadloos te integreren met de cloudoplossing.

App voor iOS en Android
Met onze speciale app kunt u met uw smartphone bellen en gebeld worden met uw vaste (zakelijke) nummer. Er is geen vast toestel meer nodig, tenzij dit gewenst is natuurlijk. Een belangrijk voordeel is de flexibiliteit.

Het aantal gebruikers is eenvoudig uit te breiden zonder extra kosten. Het aantal kanalen naar de buitenwereld kunt u altijd opschalen en na een jaar kunt u ook maandelijks afschalen.

Bij CuraTec betaalt u alleen voor wat u werkelijk nodig heeft.
Het tarief dat u bij CuraTec betaalt is niet gebaseerd op het aantal gebruikers maar op de benodigde capaciteit naar de buitenwereld. Uiteraard zijn ook onze beltarieven aantrekkelijk.

Functies CuraTec Cloud Telefonie
  • Doorschakelen: flexibel je toestel doorschakelen, gewoon zelf of automatisch
  • Online beheer: flexibel de bereikbaarheid en rechten van gebruikers instellen
  • App: op je smartphone bellen en gebeld worden met je vaste nummer en geen vast toestel meer nodig
  • Free seating: niet langer gebonden aan één werkplek, medewerkers kunnen met hun nummer overal inloggen
  • Telefoonboek: Vanuit je online telefoonboek direct je collega’s of eigen contacten bellen en gegevens synchroniseren
  • CRM pop-up: direct zien wie er belt in je klantsysteem en uitbellen met één muisklik
  • Click2Dial: met één muisklik een telefoonnummer bellen vanuit je browser
  • Faxen: online faxen versturen en ontvangen
  • Voicemail: bellers kunnen een bericht achter laten en deze kan automatisch verzonden worden naar uw e-mail
  • Audiofiles: flexibel opnemen en afspelen van boodschappen
  • Rapportages: helder en direct inzicht in je bereikbaarheid en uitgaand belverkeer
  • Internationaal bellen: voordelig internationaal bellen in het buitenland, gratis bellen met uw buitenlandse vestiging of een buitenlands nummer regelen
  • Intercom & Omroepfuncties: een deur op afstand openen met je telefoon, videobellen en vaste toestellen gebruiken als omroepsysteem
  • Telefonisch vergaderen: voer conferentiegesprekken met meerdere personen tegelijk, ideaal voor bijvoorbeeld overleggen tussen meerdere locaties
  • Telefoonnummers: alle soorten nummers zijn verkrijgbaar, van regionale nummers tot buitenlandse nummers en bijzondere nummers
  • Solide platform: de beschikbaarheid van het plat-form is 99,995%
  • Misbruikbescherming: Wij hebben specifieke technologie ontwikkeld en zaken scherp georganiseerd, die uw en onze organisatie maximaal beschermen
  • Alle servers in Nederland: Geen inmenging van buiten. Uw privacy is geborgd. Ons platform is beschermd door Europese privacyregelgeving

Wat krijgt u allemaal als u kiest voor CuraTec Cloud Telefonie
  • Telefoonnummers zitten bij de prijs inbegrepen
  • U kunt het prijsmodel kiezen dat het best bij u past; per gebruiker, per lijn of flat fee (bellen voor een vast bedrag naar vast en mobiel in Nederland)
  • 24/7 service, begeleiding en ondersteuning van CuraTec
  • Inventarisatie en opstellen van nummerplan
  • Inrichting van cloud omgeving
  • Inrichting van bedienpost
  • Vast-/ mobiel integratie
  • Testen en documenteren
  • Maatwerk; zoals bestaande telefonie integreren

Download hier onze leaflet.

U bent hier: Home   »   Curatec cloud telefonie
CuraTec
De Striptekenaar 38
1336 CM Almere
Postbus: 30335
1303 AH Almere
Algemeen: 088-287 28 32
Service: 088-287 28 27
Email: info@curatec.nl
Heeft u vragen?
U kunt eenvoudig al uw vragen over onze producten en diensten online aan ons stellen.
Copyright 2013  |  www.curatec.nl  |  Alle rechten voorbehouden  |  Privacy Verklaring  |  Cookie Verklaring  |  Sitemap
Webdesign & Webdevelopment: Active Vision & Timeless Design
Terug naar pagina

Aanmelden voor onze nieuwsbrief

sluiten